ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حرف دل ناتمام من

گویند شعر سروده ای گفتم شاعر نیستم

گویند قشنگ است گفتم ترانه نیست

گویند زیباست گفتم پروانه نیست

گفتند و گفتند گفتم حرف دل ناتمام من است

حرفی که از درون با ناله و بر زبان سروده می آید

نازنینی گفت دوست دارم بگویی سروده توست

گفتم آه من با ناله همیشه  سراید و می سراید

اما من غمگین کجا و شاعر خوش زبان و پر آوازه کجا


*************

 

خواستم پرنده ای باشم تا به رویاهایم پرواز کنم

دیدم پرنده نباشم بهتر است چون عقاب تیز چنگ زندگی در حال پرواز است

چه سود او که با من نماد

و همان بهتر که پرنده نباشم تا رویا ها برای همیشه رویا بماند

و من در فکر رویای دست نیافتنی

بهاران را پاییز و پاییز را زمستان کنم

ودر آرزوی رسیدن به رویا.............

*********

گلــــــــدون بـــــــــدون گل ارزشــــــــی نـــــدارد

شــــب بـــی ستـــار ه زیبـــــــایــــی نــــدارد

دل  تنـــــهای مـــــن عـــــاشـــــق عـــاشق اســــت

عشقــــــــــــــــــــــی نـــــــــــــــــــــــــدارد


دوستــــــــــــــان عــزیــزاینهـــــــــا حرفـــــــــــــــ دل نا تمــــــــــــامــــــــ

مـــــــن اســـــــــــــت حرفــــــــــــی کــــــــــــه از تنهـــــــــــایـــــــــی دل

بـــــــــــر مــــــــــــــی آیـــــــــــــد لطفــــــــــا نظــــــــــر بدهیــــــــــــد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:48 | |